6 nov. 2009

Jag blev kidnappad !

.
Det är min ursäkt för att ha tagit influensavaccinet!

(jag vet, ni får tycka vad som helst, sluta läsa min blogg, inte hälsa på mig på stan eller vad ni vill)

Jag blev som sagt kidnappad. Av min mor tillråga på allt. Hon tryckte in mig i bilen, körde mig till sjukhuset och såg till att jag fick en spruta i armen (ungefär så gick det till). Eftersom hon är sjuksköterska så tänkte jag att hon ändå kanske vet vad hon pratar om... så jag vek ned mig!

Jag skulle kunna ta tillbaka allt jag tidigare sagt angående vaccinet och istället hävda motsatsen men det gör jag inte! Jag tycker fortfarande att media sprider skrämselpropaganda och jag tror inte att det är särskilt nödvändigt att vaccinera sig och det är egentligen emot mina principer men vad gör man inte för att lugna föräldrarnas nerver...

Ack ve, jag känner mig ändå som en hycklare..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar